crazygirls99

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Matilda Här:)

Av HannaMatilda nilsson häggström - 10 december 2010 14:29

Heej:)Jag vet att jag typ inte har bloggat på kanske 100 000 År!!!

Men nu är jag här!!


Det är så himla skönt att det är fredag I LOVE IT I LOVE IT AND I LOVE IT!!

imorn är det cup på björknäs jag är 100% att vi kommer att vinna alla matcher! kan blogga om hur det gick  Nu sitter jag och dricker pro viva jordgubb! Det är så himla gott, men jag dricker det ju ej för att jag har och i magen bara för det är så gött!! HIHI


Tänk om Två veckor är det julafton Fatta att man längtar här är min önske lista:





      En Ipod touch 8gb




   Converse!!





   Kläder!!''





   hörhängen från ur & penn



åsså massor av mer!!



                                                  
                                 Ciaoo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

  coola va !                                                        ses !  : ) ...

            ...

Hej jag har varit på handbolls cup idag o vi vann alla .....   Först spelade vi mot strömnäs fl-99 och vann med 12-3 I andra spela vi mot lill pite fl-99 och vann med 11-7 Och i tredje o sista matchen idag spelade vi mot kiruna fl-98 och vann...

Heej:( Matilda ringde precis och sa att hon inte har tid att kriva så mycket så nu ett tag framöver så måste jag ta hand om bloggen själv   Tråkigt tråkigt :(                         Men gonatt!!                                       ...

Hello!!! Jag e fortfarande me bea och vi tänkte lägga ut roliga bilder från google!!                                             ...

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards